f

2013. augusztus 6., kedd

Kia… Nincs Kia…


A múltkor beszámoltam nektek arról, hogy kapunk állami támogatást az autóvásárlásra. Ki is néztem egy gyönyörű narancsos Kiát, amit Keszthelyen árulnak. De mivel úgyis Budapesten vagyunk apummal, nézzünk meg egy ittenit, hogy milyen is a valóságban. Mr. Férfi motorikus szempontból nézte az autókat, én csak kinézetre. A Kia így is, úgy is megfelelt volna az igényeinknek. Megnéztünk egy fehéret, 2010-es, gyönyörűség, kilométerileg ugyan sok (180.000 km, de kb. átlagosan ennyi mindegyik autónál), de törésmentes. Szóval beleszerettem.
Gyorsan felhívtam a Lehetőségautó-t, aki az egész autóvásárlást közvetíti a vásárló és a bank között. Mondták, hogy semmi akadálya nincs a Kiának, adjam meg a kereskedés elérhetőségét és felveszik vele a kapcsolatot. Igen ám, de a kereskedés elállt a vásárlás lehetőségétől, mert az egésznek az átfutási ideje másfél-két hónap, és addig ők nem tárolják ott az autót. Megkérdeztem, hogy ha ott hagyunk foglalót akkor belemennek-e, de azt is elutasították, mert több száz ezer forintos foglalóról van szó, amit ők ugye nem fognak visszaadni.
Felhívtam a keszthelyi autókereskedőt is, de ugyanezt a választ kaptam. Nem tárolják addig az autót, mert valószínűleg sokkal előbb eladják… Sőt felhívtam a keresztapumat is, aki autókkal kereskedik, de ő is ugyanezt mondta. Nincs olyan autókereskedő, aki belemenne ilyen feltételekbe.
Mr. Férfi viszont talált egy Hyunday-t. Megnéztük azt is, és kiderült, hogy pont ott van a Lehetőségautó irodája is. Mivel az autókereskedőtől bérlik az irodát, így megbíznak benne, és belemennek az összes feltételbe.

Szóval úgy néz ki Hyundayunk lesz, ha péntekig nem adják el, mert egyedül nem akartam dönteni, Mr. Férfi pedig csak aznap ér rá megtekinteni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...